bikers afsløringer

Jeg har elsket motorcykler fra det øjeblik jeg har monteret på det og strejfer rundt i nabolaget. Selv om det har voldt mig flere falls, skrammer og skader stadig, betragter jeg det som en passion. Jeg kan godt lide fornemmelsen af dominion. Den måde jeg kan styre magt og hastighed. Lære at kontrollere noget, der var, i første omgang skræmmende er tilfredsstillende.

Lære at styre motorcyklen indebærer både fysisk og psykisk dygtighed. For at gøre sving, rytteren skal læne sig frem for at bekæmpe kræfter af acceleration og magert tilbage for at bekæmpe kræfter af deceleration. Koncentration er ligeledes vigtigt at fokusere på vejen og andre faktorer, der kan påvirke turen.

At kende behovene af motorcyklen og vide dine egne behov er en god start jorden. Cyklen skal behandles som en forlængelse af rytterens krop og sind. Det skal svare til rider’s kommando og vil.

Motorcykler er universelt tiltalende. Både unge og gamle er fascineret af gys og sjov, som de tilbyder. Det er anderledes end ridning biler i den forstand, at involvering med maskinen bringer større glæde til ryttere. Engagement gør det mere vanedannende. Det er som om du rider med et køretøj udstyret med manuel transmission. Uanset konsekvenserne af din kommando er, vil du også være en del af det.

Din krop, dit sind er forenet for at nå et mål og en destination. Hvis disse målsætninger opfyldes, uanset hvor hård tur, uanset hvordan farefulde eventyr var, det stadig betaler sig, når du får det!

Dygtige ryttere kommer i bølger. Nogle unge amatører nu selv erstatte fyrene på toppen. Men den sidstnævnte vil ikke lægge op en let kamp. Jeg ser en lysere fremtid i Fællesskabets ridning…
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *